Pædagog

Ansættelsestidspunkt:

17. juni 2024

Lønindplacering:

Specialoverenskomst for pædagoger/daginstitutioner/skolesocialarbejdere m.fl.

Ugentlig arbejdstid:

23 timer + 8 timer

Særlige bemærkninger:

Skoleforeningen søger en pædagog til Skovgades Børnehave pr. 17. juni 2024 eller snarest derefter. Derudover indeholder stillingen en tidsbegrænset timeforhøjelse på 8 timer.

Skovgades Børnehave er normeret til 80 børn i alderen 3 til 6 år. Institutionens åbningstid er aktuelt kl. 7.00 til kl. 16.00. Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 28. maj 2024, kl. 8.00

Nærmere oplysninger:

Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til dagtilbudsleder Linda Timm Tygesen, Skovgades Børnehave, tlf. 0461-54702.

Handicap er ikke en hindring.  Ansøgere med handicap, der er lige så kvalificerede som de øvrige ansøgere, har fortrinsadgang til stillingen.

Læs mere om Skoleforeningens behandling af dine personoplysninger i forbindelse med din ansøgning: Ledige stillinger/Oplysningspligt - Dansk Skoleforening (skoleforeningen.org)

Adresse:

Ansøgninger med relevante bilag og angivelse af stilling og jobnummer sendes til job@skoleforeningen.org

Ansøgningsfrist:

28. maj 2024 08:00