Souschef (FORLÆNGET ANSØGNINGSFRIST)

Ansættelsestidspunkt:

19. august 2024

Lønindplacering:

Specialoverenskomst for pædagoger/daginstitutioner/skolesocialarbejdere m.fl.

Ugentlig arbejdstid:

37 timer

Særlige bemærkninger:

Skoleforeningen søger en souschef til Egernførde Børnehave pr. 19. august 2024 eller snarest derefter .

Egernførde Børnehave er normeret til 40 børn i alderen 3-6 år. Åbningstid er aktuelt kl. 07.15-15.15. Ansøgninger skal være i Skoleforeningens hænde senest den 5. juli 2024, kl. 12.00.

Nærmere oplysninger:

Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til dagtilbudsleder Ralf Timm, Egernførde Børnehave, tlf. 04351-5478 eller pædagogisk konsulent Linda Skrydstrup, tlf. 0461-5047189.

Handicap er ikke en hindring.  Ansøgere med handicap, der er lige så kvalificerede som de øvrige ansøgere, har fortrinsadgang til stillingen

Læs mere om Skoleforeningens behandling af dine personoplysninger i forbindelse med din ansøgning: Ledige stillinger/Oplysningspligt - Dansk Skoleforening (skoleforeningen.org)

Adresse:

Ansøgningen med relevante bilag og stillingsnummer sendes til job@skoleforeningen.org

Ansøgningsfrist:

05. juli 2024 12:00

Offentliggjort:

06. juni 2024

Andre:

Souschef ved Egernførde Børnehave

Per 19.08.2024 søger vi en engageret souschef til Egernførde Børnehave som ligger midt i den flotte lille havneby Egernførde.

Børnehaven blev oprettet i 1953 og er normeret til 40 børn i alderen 3-6 år, som er fordelt på to børnehavegrupper.

Ud over lederen er der ansat 2 pædagoger (hvoraf du er den ene), en netværkspædagog og 3 pædagogmedhjælpere til at udføre det pædagogiske arbejde i samarbejde med dig som souschef.

Din opgave som del af et ledelsesteam bliver, at arbejde målrettet med et fælles værdisæt, kultur og en pædagogik, som tager sit udgangspunkt i Skoleforeningens vedtægter, indsatsområder og den overordnede målsætning for arbejdet med Egernførde Børnehaves pædagogiske koncept.

Vi tilbyder:

• En institution, der værdsætter et tillidsfuldt og tæt forældresamarbejde, som er med til at lægge basis for aktive og glade børn.
  • En institution, hvor vi drager omsorg for hinanden.
  • Et fantastisk, pædagogisk fællesskab.
  • En institution, der vægter at skabe et miljø med god stemning, smil, latter, nærvær, tid og omsorg.
  • En institution der aktivt inddrager det dejlige nærmiljø

Vi forventer at:

• Du er uddannet pædagog og gerne med ledelseserfaringer. Du har, eller påtænker at starte diplomuddannelse i ledelse eller lignende.
  • Du har fokus på trivsel og arbejdsglæde.
  • Du er lyttende
  • Du er fleksibel og omstillingsparat.
  • Du er omsorgsfuld, nærværende og aktiv i relationen med børn, forældre og kolleger.

Vi lægger vægt på:

• At møde og se det enkelte barn
  • At styrke barnets sproglige udvikling og dannelse.
  • At skabe tryghed, glæde og nærvær for det enkelte barn.
  • At understøtte og styrke barnets sociale udvikling.
  • En åben dialog hvor konstruktiv feedback er tilladt.

Et ansættelsesudvalg, bestående af samarbejdsrådet og en pædagogisk konsulent, vil gerne ansætte dig.

Ansøgningsfristen er d. 05.07.2024, kl.12.00

Kontakt os for nærmere informationer:

Dagtilbudsleder Ralf Timm 04351-5478 eller pædagogisk konsulent Linda Skrydstrup 0461-5047189

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Dansk Skoleforening e.V. og den forhandlingsberettigede organisation.