Pædagogmedhjælper (GENOPSLAG)

Ugentlig arbejdstid:

28,75 timer + 2 timer tidsbegrænset

Særlige bemærkninger:

Skoleforeningen søger en pædagogmedhjælper til Vimmersbøl Daginstitution pr. 19. august 2024 eller snarest derefter. Stillingen er på 28,75 faste timer + 2 tidsbegrænsede timer indtil 31. juli 2025 med mulighed for forlængelse.

Hvis du ikke allerede medbringer en form for pædagogisk baggrund, tilbyder vi et spændende pædagogisk kursusforløb til dig.

Vimmersbøl Daginstitution er normeret til 88 børn i alderen 1 til 6 år. Institutionens åbningstid er aktuelt kl. 7:00 -15:00. Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 9. juli 2024, kl. 12:00.

Nærmere oplysninger:

Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til dagtilbudsleder Kirsten Tychsen Hansen, tlf. 04663-960.

Handicap er ikke en hindring.  Ansøgere med handicap, der er lige så kvalificerede som de øvrige ansøgere, har fortrinsadgang til stillingen.

Læs mere om Skoleforeningens behandling af dine personoplysninger i forbindelse med din ansøgning: Ledige stillinger/Oplysningspligt - Dansk Skoleforening (skoleforeningen.org)

Adresse:

Ansøgninger med relevante bilag og angivelse af stilling og jobnummer sendes til job@skoleforeningen.org

Ansøgningsfrist:

09. juli 2024 12:00

Offentliggjort:

25. juni 2024

Andre:

Pædagogmedhælper – Vimmersbøl Daginstitution

Vimmersbøl Daginstitution er en helt ny institution, som bliver taget i brug fra august.

Vi er placeret i det nordvestlige Sydslesvig i et dejligt naturområde.

I Vimmersbøl Daginstitution vil vi gerne kendes for, at have et anerkendende og inkluderende pædagogisk miljø.

Kunne du tænke dig at bidrage fagligt og positivt i en god og spændende hverdag - fyldt med aktive og glade børn, mange forskellige opgaver, og et godt og positivt samarbejde med kollegaer og forældre?

Så er det måske dig, der skal være vores nye kollega :-)

Vi tilbyder:

• en pædagogmedhjælperstilling på en arbejdsplads med et godt arbejdsklima, hvor alle hjælper hinanden
  • en institution der konstant er i udvikling, og åben for muligheder
  • engageret personale og forældre

For os betyder det, at

• være i godt humør, have humor, glæde, tryghed og engagement med i vores hverdag
  • drage omsorg for det enkelte barns læring, udvikling og trivsel, samt skabe helhed i barnets hverdag
  • aktiviteter foregår på børns præmisser og forståelsesniveau og er procesorienteret
  • være en faglig og engageret personalegruppe, der også vægter den sociale og humoristiske side højt

Vi søger dig:

Du er teamorienteret, fleksibel, tager initiativ og bidrager positivt, aktivt og synligt i samarbejdet med dine kollegaer og har lyst til at være en del af hele huset.

• Du er god til at danne gode relationer til børn og voksne.
  • Du kan arbejde selvstændigt.
  • Du ser dig som et menneske, der gerne arbejder i et team.
  • Du er et glad menneske med humor.
  • Du er åben for at arbejde med alle aldersgrupper.

Kontakt os gerne for nærmere informationerJ

Kirsten Tychsen Hansen -  Dagtilbudsleder

( tel: 04663 960 eller Kirsten.tychsen.hansen@skoleforeningen.org)