Pædagogmedhjælper (GENOPSLAG)

Ugentlig arbejdstid:

38,25 timer

Særlige bemærkninger:

Skoleforeningen søger en pædagogmedhjælper til Ingrid-Hjemmet per 19. august 2024 eller snarest derefter.

Hvis du ikke allerede medbringer en form for pædagogisk baggrund, tilbyder vi et spændende pædagogisk kursusforløb til dig.

Ingrid-Hjemmet er normeret til 60 børn i alderen 0 til 6 år. Åbningstiden er fra kl. 7.00 til 16.00. Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 8. juli 2024, kl. 12:00.

Nærmere oplysninger:

Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til dagtilbudsleder Kirsten Kaack Johansen, Ingrid-Hjemmet, tel.: 0461-41340.

Handicap er ikke en hindring.  Ansøgere med handicap, der er lige så kvalificerede som de øvrige ansøgere, har fortrinsadgang til stillingen.

Læs mere om Skoleforeningens behandling af dine personoplysninger i forbindelse med din ansøgning: Ledige stillinger/Oplysningspligt - Dansk Skoleforening (skoleforeningen.org)

Adresse:

Ansøgninger med relevante bilag og angivelse af stilling og jobnummer sendes til job@skoleforeningen.org

Ansøgningsfrist:

08. juli 2024 12:00