Pædagog (GENOPSLAG)

Ansættelsestidspunkt:

19. november 2024 10. december 2024

Lønindplacering:

Specialoverenskomst for pædagoger/daginstitutioner/skolesocialarbejdere m.fl.

Ugentlig arbejdstid:

37 timer

Særlige bemærkninger:

Skoleforeningen søger en pædagog til Sønder Brarup Daginstitution per 19. november 2024 eller snarest derefter til den 10. december 2024. Stillingen er tidsbegrænset, da der er tale om et vikariat. Institutionen rummer 59 børn i alderen 1-6 år. Åbningstiden er aktuelt kl. 07.00-15.00. Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 25. oktober 2024, kl.12.00.

Nærmere oplysninger:

Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til dagtilbudsleder Bente Jürgensen, Sønder Brarup Børnehave, tlf. 0049-4641-970366.

Handicap er ikke en hindring. Ansøgere med handicap, der er lige så kvalificerede som de øvrige ansøgere, har fortrinsadgang til stillingen.

Læs mere om Skoleforeningens behandling af dine personoplysninger i forbindelse med din ansøgning: Ledige stillinger/Oplysningspligt - Dansk Skoleforening (skoleforeningen.org)

Adresse:

Ansøgninger med relevante bilag og angivelse af stilling og jobnummer sendes til job@skoleforeningen.org

Ansøgningsfrist:

25. oktober 2024 12.00