Pædagog hhv. pædagogmedhjælper

Ugentlig arbejdstid:

20 timer

Særlige bemærkninger:

Skoleforeningen søger en pædagog hhv. pædagogmedhjælper med 20 ugtl. timer til skolefritidsordningen ved Skovlund-Valsbøl Danske Skole pr. 1. september 2024 eller snarest derefter. Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 4. juli 2024, kl. 12:00.

Nærmere oplysninger:

Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til skoleinspektør Anne Clausen, Skovlund-Valsbøl Danske Skole, tlf. 04639-471 eller e-mail: Anne.Clausen@skoleforeningen.org.

Handicap er ikke en hindring.  Ansøgere med handicap, der er lige så kvalificerede som de øvrige ansøgere, har fortrinsadgang til stillingen.

Læs mere om Skoleforeningens behandling af dine personoplysninger i forbindelse med din ansøgning: Ledige stillinger/Oplysningspligt - Dansk Skoleforening (skoleforeningen.org)

Adresse:

Ansøgninger med relevante bilag og angivelse af stilling og jobnummer sendes til job@skoleforeningen.org

Ansøgningsfrist:

04. juli 2024 12:00

Offentliggjort:

20. juni 2024

Andre:

Vi søger en pædagog hhv. pædagogmedhjælper til vores SFO-team

Trivsel for alle og fællesskab, som alle gerne vil være en del af, præger hverdagen. Anerkendelse og gensidig respekt danner rammen om det pædagogiske arbejde.

I vores SFO formes og struktureres det pædagogiske arbejde ud fra en læreplan, hvor vi tager udgangspunkt i børnenes eget initiativ. Vi arbejder med årshjul og tilbyder forskellige aktiviteter, som børnene kan tilmelde sig. Målet er, at børnene træffer egne valg og lærer at tage ansvar.

Glæden ved at være aktiv sammen med andre, bruge det danske sprog og fordybe sig i leg er omdrejningspunkter. Forskellighed ses som en styrke og en ressource. Vi lærer, at vi er stærke, fordi vi er forskellige.

Tiltaler noget af dette dig, så er du præcis den person, vi søger til vores team!

Skulle der være interesse, så kontakt skolen for at få yderligere oplysninger. Du er efter aftale altid velkommen til at besøge os for at se stedet.