Netværkspædagogmedhjælper

Ugentlig arbejdstid:

28 timer

Særlige bemærkninger:

Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 7. juli 2024, kl. 12:00.
Hvis du ikke allerede medbringer en form for pædagogisk baggrund, tilbyder vi et spændende pædagogisk kursusforløb til dig.

Nærmere oplysninger:

Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til dagtilbudsleder Kirsten Tychsen Hansen, tlf. 04663-960 eller pædagogisk konsulent Linda Skrydstrup, tlf. 0461-5047189.

Handicap er ikke en hindring.  Ansøgere med handicap, der er lige så kvalificerede som de øvrige ansøgere, har fortrinsadgang til stillingen.

Læs mere om Skoleforeningens behandling af dine personoplysninger i forbindelse med din ansøgning: Ledige stillinger/Oplysningspligt - Dansk Skoleforening (skoleforeningen.org)

Adresse:

Ansøgninger med relevante bilag og angivelse af stilling og jobnummer sendes til job@skoleforeningen.org

Ansøgningsfrist:

07. juli 2024 12:00

Offentliggjort:

25. juni 2024

Andre:

Netværkspædagogmedhjælpervikar – i Nordfrisland- Sydtønder et alsidigt job med masser af muligheder

Vil du være den flyvende og tryghedsskabende pædagogmedhjælper, der træder til, når behovet opstår – og som altid er garanteret fast antal timer? Vil du være med til at understøtte Skoleforeningens vigtige formål, hvor man giver børn og unge det bedste afsæt i et stærkt fællesskab?Så læs videre her.

Dansk Skoleforening for Sydslesvig søger lige nu en pædagogmedhjælper, som kan indgå i netværksmodellen i Sydtønder.

Du bliver fastansat ved Vimmersbøl Daginstitution, som bliver dit basisdagtilbud. Børnehaven ligger midt i den lille nordfrisiske by Süderlügum.

Følgende 5 dagtilbud vil du som fast vikar være medansvarlig for:

-          Dit basisdagtilbud i Vimmersbøl

-          Bramstedlund Børnehave i Bramstedlund

-          Læk Daginstitution i Læk

-          Nibøl Daginstitution i Nibøl

-          Risum Børnehave i Risum

Din ansættelse vil være på 28 ugentlige timer.

Dine timer vil være garanteret i Vimmersbøl Daginstitution, hvis ikke de andre huse i netværket har behov for vikarhjælp.

Merkørsel afregnes via gældende retningslinjer.

Med dit nysgerrige sind, gør du en forskel
Vi leder efter dig, der måske har arbejdet som pædagogmedhjælper tidligere – eller som er nysgerrig på pædagogprofessionen. Du vil kunne få mulighed for, som ufaglært, at deltage i et spændende kvalificeret kursusforløb.

Du har lyst til at løse praktiske faglige opgaver og du kan understøtte pædagogerne og støtte dem i deres daglige planlægning. Vi vægter, at du er nærværende, imødekommende og samvittighedsfuld. Du er nysgerrigt anlagt og har lysten til at lære mere.

Vi arbejder udviklingsorienteret med fødderne på jorden
Vores kultur er lærende og nysgerrig med plads til godt humør og en positiv tilgang. Vi har en åbenhed og stræben efter et højt fagligt niveau i vores opgaveløsning. Med det mener vi, at du aldrig står alene med en udfordring – der er altid kolleger, der står klar til at hjælpe dig. For at sikre en god opstart og trivsel for vores kommende netværksvikar i basisdagtilbuddet og inden for de øvrige netværksdagtilbud, vil vi have fokus på, at du føler dig både tryg, værdsat og godt klædt på til at varetage dine vikaropgaver. Du vil derfor blive præsenteret for forskellige tiltag, som skal sikre, at du kommer godt i gang – og får gode oplevelser, som en del af netværket.

Vil du bringe dine kompetencer i spil hos os?

Så skynd dig at sende dit CV og din ansøgning til job@skoleforeningen.org.

Ansættelsesudvalget består af dagtilbudsleder Kirsten Tychsen Hansen (Tel.: 04663 960) og pædagogisk konsulent Linda Skrydstrup (Tel.: 0461-5047189), som du er velkommen til at kontakte ved spørgsmål.

Vi glæder os til at møde dig.