Månedslønnet lærervikar

Ansættelsestidspunkt:

18. september 2024 30. september 2024

Lønindplacering:

Speciel overenskomst for lærere m.fl.

Ugentlig arbejdstid:

27 timer ( (en beskæftigelsesgrad på 100 % )

Særlige bemærkninger:

Skoleforeningen søger en månedslønnet lærervikar til bla. fagene natur/teknik, tysk, historie, religion og sløjd ved Husby Danske Skole med 27 ugtl. timer.

Stillingen er tidsbegrænset til den 30.09.2024, da det er tale om et vikariat.

Nærmere oplysninger:

Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til kst.skoleinspektør Saskia Andresen, Husby Danske Skole, Saskia.Andresen@skoleforeningen.org.

Handicap er ikke en hindring. Ansøgere med handicap, der er lige så kvalificerede som de øvrige ansøgere, har fortrinsadgang til stillingen.

Læs mere om Skoleforeningens behandling af dine personoplysninger i forbindelse med din ansøgning: Ledige stillinger/Oplysningspligt - Dansk Skoleforening (skoleforeningen.org)

Adresse:

Ansøgninger med relevante bilag og angivelse af stilling og jobnummer sendes til job@skoleforeningen.org

Ansøgningsfrist:

23. august 2024 12:00