Månedslønnet lærervikar

Ansættelsestidspunkt:

25. november 2024 20. december 2024

Lønindplacering:

Speciel overenskomst for lærere m.fl.

Ugentlig arbejdstid:

25 timer

Særlige bemærkninger:

Skoleforeningen søger en månedslønnet lærervikar til bl.a. fagene  matematik, idræt og natur/teknik ,  ved Gustav Johannsen-Skolen Stillingen er tidsbegrænset til den 20.12.2024., da der er tale om et vikariat.

Nærmere oplysninger:

Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til viceskoleinspektør Kristian Duk von Oettingen, Gustav Johannsen-Skolen, tlf. 0461/58717-0.

Handicap er ikke en hindring.  Ansøgere med handicap, der er lige så kvalificerede som de øvrige ansøgere, har fortrinsadgang til stillingen.

Læs mere om Skoleforeningens behandling af dine personoplysninger i forbindelse med din ansøgning: Ledige stillinger/Oplysningspligt - Dansk Skoleforening (skoleforeningen.org)

Adresse:

Ansøgninger med relevante bilag og angivelse af stilling og jobnummer sendes til job@skoleforeningen.org

Ansøgningsfrist:

01. november 2024 08.00