Månedslønnet lærervikar

Ansættelsestidspunkt:

23. september 2024 20. december 2024

Lønindplacering:

Speciel overenskomst for lærere m.fl.

Ugentlig arbejdstid:

11,94 timer (en beskæftigelsesgrad på 44 % )

Særlige bemærkninger:

Skoleforeningen søger en månedslønnet lærervikar til bl.a. fagene dansk, billedkunst og religion ved Bredsted Danske Skole med 11,94 ugtl. timer. Stillingen er tidsbegrænset til den 20.12.2024, da der er tale om et vikariat.

Nærmere oplysninger:

Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til skoleinspektør Finn Gerckens, Bredsted Danske Skole, tlf. 04671-91600 eller på mail Finn.Gerckens@skoleforeningen.org.

Handicap er ikke en hindring. Ansøgere med handicap, der er lige så kvalificerede som de øvrige ansøgere, har fortrinsadgang til stillingen.

Læs mere om Skoleforeningens behandling af dine personoplysninger i forbindelse med din ansøgning: Ledige stillinger/Oplysningspligt - Dansk Skoleforening (skoleforeningen.org)

Adresse:

Ansøgninger med relevante bilag og angivelse af stilling og jobnummer sendes til job@skoleforeningen.org

Ansøgningsfrist:

23. august 2024 08:00