Månedslønnet lærervikar

Ansættelsestidspunkt:

26. august 2024 30. september 2024

Lønindplacering:

Speciel overenskomst for lærere m.fl.

Ugentlig arbejdstid:

22 timer (en beskæftigelsesgrad på ca. 81,5 % )

Særlige bemærkninger:

Skoleforeningen søger en månedslønnet lærervikar til bla. fagene idræt, bibliotek og specialpædagogisk indsats ved A. P. Møller Skolen med 22 ugtl. timer.

Stillingen er tidsbegrænset til den 20.12.2024, da det er tale om et vikariat.

Nærmere oplysninger:

Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til, A. P. Møller Skolen afdelingsleder Thomas Lodberg-Christensen, Thomas.Lodberg-Christensen@skoleforeningen.org.

Handicap er ikke en hindring. Ansøgere med handicap, der er lige så kvalificerede som de øvrige ansøgere, har fortrinsadgang til stillingen.

Læs mere om Skoleforeningens behandling af dine personoplysninger i forbindelse med din ansøgning: Ledige stillinger/Oplysningspligt - Dansk Skoleforening (skoleforeningen.org)

Adresse:

Ansøgninger med relevante bilag og angivelse af stilling og jobnummer sendes til job@skoleforeningen.org

Ansøgningsfrist:

28. august 2024 12:00