Køkken- og rengøringsassistent

Ugentlig arbejdstid:

30 timer

Særlige bemærkninger:

Skoleforeningen søger en køkken- og rengøringsassistent til Christianslyst. Stillingen ønskes besættes pr. 16. september 2024 eller snarest derefter. Ansøgningerne skal være Skoleforeningen i hænde senest den 21. august 2024 kl. 12:00.

Nærmere oplysninger:

Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til gæstechef Jan Jessen, Christianslyst, tlf. 04641-92229

Adresse:

Ansøgninger med relevante bilag og angivelse af stilling og jobnummer sendes til job@skoleforeningen.org

Handicap er ikke en hindring. Ansøgere med handicap, der er lige så kvalificerede som de øvrige ansøgere, har fortrinsadgang til stillingen.

Læs mere om Skoleforeningens behandling af dine personoplysninger i forbindelse med din ansøgning: Ledige stillinger/Oplysningspligt - Dansk Skoleforening (skoleforeningen.org)

Ansøgningsfrist:

21. august 2024 12:00

Offentliggjort:

26. juli 2024

Andre:

Pr. 16. september 2024 søger Christianslyst en topmotiveret rengøringsassistent, der også er med til at løse en række køkkenopgaver.

Rengøringsopgaver

• Selvstændig rengøring af gæsteværelser
  • Medhjælp ved rengøring af køkken og fællesområder
  • I perioder samarbejde med eksternt rengøringsfirma

Køkkenopgaver

• Medhjælp til madlavning
  • Ansvar for selvstændig servering af morgenmadsbuffet
  • Afrydning og opvask efter måltider
  • Gå til hånde med en lang række forefaldende køkkenopgaver

Andre ad hoc opgaver vil forekomme

Forventninger til dig:

• Rengøringserfaring er en stor fordel
  • Køkkenerfaring, eller stor lyst og interesse i området
  • Fleksibilitet ift. arbejdstidspunkter: Aftenarbejde vil forekomme regelmæssigt. Ca. en gang om måneden vil du også skulle arbejde i weekenden. Daglige arbejdstider og månedlig arbejdsplan vil blive aftalt og planlagt med din foresatte.
  • Du brænder for at bidrage til fællesskabet og den gode stemning i huset
  • Du kommunikerer med en naturlig venlighed overfor gæster og dine kollegaer – bevidst om, at Christianslysts succes hviler på tonen i huset
  • Du taler dansk – eller er villig til at lære det – og har kendskab til eller interesse i dansk hverdagskultur

Christianslyst danner rammen om besøg og ophold af skoleklasser og andre ungdomsgrupper samt voksne kursusgrupper fra Danmark og Tyskland. Christianlyst har flere tusind gæster om året, i grupper op til 138 personer, som nyder Christianslysts fine faciliteter for inden- og udendørs aktiviteter. Christianslyst er en ikke-ryger arbejdsplads i smukke skovrige omgivelser i det sydlige Angel. Se mere om Christianslyst på www.christianslyst.de

Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til gæstechef Jan Jessen, Christianslyst, tlf. 04641-92229

På Christianslyst vil du blive mødt af et team på 10 kollegaer, samt afvekslende og forskelligartede gæstegrupper og arbejdsopgaver.