Pædagogmedhjælper

Ugentlig arbejdstid:

30 timer

Særlige bemærkninger:

Skoleforeningen søger en pædagogmedhjælper til Mårkær Daginstitution per 19. august 2024.

Hvis du ikke allerede medbringer en form for pædagogisk baggrund, tilbyder vi et spændende pædagogisk kursusforløb til dig.

Mårkær Daginstitution er normeret til 30 børn i alderen 0 til 6 år. Institutionens åbningstid er aktuelt kl. 7:00 -15:00. Ansøgninger skal være Skoleforeningen i hænde senest den 22. maj 2024, kl. 12.00

Nærmere oplysninger:

Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til dagtilbudsleder Ann Christin Schramm, Mårkær Daginstitution, tlf. 04646-202.

Handicap er ikke en hindring.  Ansøgere med handicap, der er lige så kvalificerede som de øvrige ansøgere, har fortrinsadgang til stillingen.

Læs mere om Skoleforeningens behandling af dine personoplysninger i forbindelse med din ansøgning: Ledige stillinger/Oplysningspligt - Dansk Skoleforening (skoleforeningen.org)

Adresse:

Ansøgninger med relevante bilag og angivelse af stilling og jobnummer sendes til job@skoleforeningen.org

Ansøgningsfrist:

22. maj 2024 12:00